How To Outsmart Your Peers On מגוון

אז מה ההבדל בעצם בקרב שליחויות לעורכי דין לשליחויות דיסקרטיות?

כולן הן בסה"כ שליחות רגילה. אי אפשר להשוות היום בקרב שירות השליחויות של הדואר או גם השוואה של שיטת העבודה לשירות שליחויות מאת חברת שליחויות! שירות הדואר מאפשר שליחויות שמדי פעם נערכים עד 4 ימים! הדואר אינו מגיע לידי עד הבית ונשאר בתיבת הדואר (סכנה ממשית לדואר שלכם) שום מעקב וגם ידיעה לאחר ההובלה ומתי הינו יופיע אל המטרה והכי בעל משקל חסר לכם יחס דיסקרטי.

לעולם לא תוכלו פשוט להרים טלפון לשליח בשביל לשאול שאלות. כמו שכל גוף גדול אתם צריכים לעבור שרשרת חיול לא יותר מאשר בכדיי להשאיר הודעה / בעיה כלשהיא. אין אפשרות להשוות גם בין חברת שליחויות מהיום למחר לשירות הדואר. במשחק של שליחויות משפטיות, הזמן הינו פקטור חשוב.

סביר להניח ששליחויות לעורכי דין נותנות ללקוח דברים נוספים שאי אפשר להשיג בדואר ישראל. חברת רצ פלוס מתמחה ב:

שליחויות משפטיות כאשר חברת שליחויות. עורכי דין מצפים משליחים מקצועיים להם סטנדרטים של נכונות ומסירות במועד ביצוע משלוח משפטי. מפעם לפעם אפילו מחויב השליח לבוא למקום 3 פעמים (כפי שמוגדר בחוק).

שירותי השליחויות פופולאריים נוספים למען עורכי דין טיפול הרי שליחויות אשר דורשות מגע בפעולות הנדרשות למימוש בבתי משפט כמו פתיחת תיקים משפטיים, החתמה, איסוף טפסים ותיקים בהוצאה לפועל וכיוצא בו באמצאות שליחים מקצועיים ומוכשרים לכל דבר ועניין.

* רישום החברה שלכם אצל רשם החברות באמצעות שליח!!

* שירותי שליח אשר מחתים עבורכם ברשם המשכונות.

* רישום ירושות לפי התהליך הרשמי אצל רשם הירושות

* החתמה של ניירות, איסוף ומסירה אצל כונס נכסים

עדיפות חברת שליחויות מגוון מוסף של חברת רצ פלוס הינו שמובטח ללקוח שהמטען עובר כמה שפחות ידיים, שכן, שבכלל לא למראית עין שליחת עניין דואר דרך שירות הדואר הרגיל, המעטפה עוברת לא יותר מאשר על ידי השליח והוא האדם היחיד אשר ייחשף אליה מלבד מקבל המעטפה עצמו.