10 Wrong Answers To Common חברת שליחויות מאילת Questions: Do You Know The Right Ones?

לכם מכירות מקוונות עשויות להמצא חלק מתבטא מסך ההזמנות בעסק שלך.

עסקים לא מעטים, גדולים וקטנים מנסים ליישם את האתגר בהצלחה ונתקלים בקשיים רבים בכל רלוונטי לתהליך הלוגיסטי ומערך המשלוחים באתרי איקומרס.

אז היאך יש בנמצא לעשות נכון את מהלך השילוח אחרי מכירה בחנות וירטואלית דיגיטלית?

לפניכם מספר טיפים שיעזרו לכם לנהל את מהלך המכירה והשילוח באתר הסחר שלכם בצורה חכמה ויעילה.

 

בחרו מצרכים בחוכמה

 

לא כל מוצר הוגן למכירה באינטרנט, ובאופן מיוחד, אינה כל מוצר ראוי לשילוח לאחר קנייה.

יש לקחת בחשבון את גודל המוצר, את משקלו, את עמידותו ורגישותו (למשל, האם שביר? וכי מתקלקל בחום או בגשם? האף אמנם מתקמט? ), את מחירו (מבחינת ביטוח), ואת האופן בו קליינט קצה יוכל לקבל אותו (לדוגמא, למשרדו, לסף דלת ביתו או דירתו, בעמדות איסוף עצמאיות הפזורות במדינה, וגם במיקום ספציפי ומסוים בו קיים בתקופת המשלוח והאספקה.

אין זה אומר שאתם בשום פנים לא יכולים למכור מוצר זה או שונה, ולהעביר ולהוביל אותם - אולם יש לקחת בחשבון בשעת מהלך התמחור, את כל המרכיבים הקשורים להפצת ושילוח המוצר והביטוח אודותיו.

הנושא רלוונטי בפרט למי שמוכר מותגי תכשיטים, אלקטרוניקה, שוקולדים, כלי בית ומוצרי מזון מוכנים - שלכולם רגישויות משלוח חברת שליחויות מסמכים והובלה שונות (אם זה ביטוח לדוגמא, אריזה למניעת שבר, או פיזור בקירור).

בשביל להקל לגבי עצמיכם את ענייני השילוח עשו ניסיון להתרכז בפריטים קטנים יחסית, באריזה קלה ונוחה, ובמידה והמוצר שביר יש לעטוף אותו בדרך יסודית.

לדעת מראש מהם עלויות המשלוחים

והיה אם אתם מוכרים מצרכי אופנה, הנעלה, מצרכי קוסמטיקה ודאי אתם יודעים כי עלויות השינוע יהיו זהות ואחידות לכל אריזה, בלי משמעות לרכישת היקף וגם צירוף תוצרים.

בסיטואציות קיצוניים, כמו מותגי אלקטרוניקה כבדי משקל (מחשבים, טלויזיה ושואבי אבק, וכדומה), רהיטים (ספות, כסאות, מזרנים), או מוצרים שמחירם הכספי יקר במיוחד למשל יהלומים עלויות השינוע יכולות להמצא גבוהות ביותר, ויש לקחת זו בחשבון במועד מכירת המוצר באתר האיקומרס שלכם.

 

השתמשו בשירות התאמת שליח

 

רבים מהלקוחות חוששים בעת הזמנת המוצר באינטרנט מתהליך האספקה, שמא אינן יהיו בבית המגורים כאשר השליח יצור חיבור, או שיצטרכו לגשת לעמדת איסוף שלעיתים לא נמצאת קרוב לביתם. כיום קיימים שירותי שילוח לאתרי סחר בהם ניתן לתאם את שעת הגעת השליח ואת המיקום ובכך להעלות משמעותית את שביעות רצון הצרכן בתהליך הקנייה שלו באתר האינטרנט שלכם.

רוצים להשיג פרטים בדבר פתרונות השילוח החכמים שלנו לאתרי הסחר שלכם?

מערכת לתיאום שליח, הפצה מואצת לכל אזורי הארץ ואחריות מתקדמת על המוצרים?